دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۲۴:۴۲

پایانه صادراتی مواد معدنی استان بوشهر سال آینده افتتاح می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه پایانه صادراتی مواد معدنی استان بوشهر روند احداث آن وضعیت مطلوبی دارد. براساس برنامه زمان بندی مقرر شده این پروژه در نیمه نخست سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمو‌می ‌اداره کل بنادر و دریانوردی، محمدمهدی بنچاری صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های بندری در بوشهر با اشاره به اجرای ترمینال‌های  مجتمع بندری جزیره نگین در بوشهر اظهار داشت: اجرای این ترمینال‌ها در جزیره نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر نقش مهمی در افزایش تخلیه و بارگیری کالا دارد به‌‌گونه‌ای که میزان عملیات بندری به 2 برابر افزایش می‌دهد.

وی مشارکت بیشتر بخش خصوصی را لازمه فعال‌شدن بخش صادرات بیان کرد و از آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای حمایت از صادرکنندگان کالا در بنادر استان بوشهر خبر داد. مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  با اشاره به اجرای پایانه صادراتی مواد معدنی در این استان گفت: اجرای پروژه پایانه صادرات موادمعدنی استان بوشهر از جمله پروژه‌های مدنظر اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای توسعه صادرات استان است که با تدابیر پیش بینی شده از سال گذشته زمینه اجرای آن فراهم شده است. بنچاری با اشاره به طول 500 متری اسکله پایانه صادراتی مواد معدنی بوشهر، بیان کرد: این پایانه شامل 2 پست اسکله برای شناورهای کوچک و 2 پست اسکله برای شناورهای بزرگ است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه و روند احداث آن وضعیت مطلوبی دارد خاطر نشان کرد: براساس برنامه زمان بندی مقرر شده این پروژه در نیمه نخست سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد. مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای پایانه صادراتی مواد معدنی بندر بوشهر 190 میلیارد ریال است که از طریق جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت پذیرفته است.



  کد خبر : 3668
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :